Tätä verkkokauppaa ylläpitää ja hallinnoi Romanoff Lattiat Oy, joka toimii tässä verkkokaupassa esiteltyjen lattianpäällysteiden maahantuojana ja myyjänä.
Asiakaspalvelun, varaston ja myyntinäyttelyn osoite on Kisällintie 3b, 01730 Vantaa.
Muut yhteystiedot löytyvät verkkokaupan sivulta kohdasta Yhteystiedot.
Yrityksen Y-tunnus on 0314596-9.
Kun olet valinnut haluamasi tuotteen, voit tehdä tilauksen haluamallasi neliö- tai kappalemäärällä ostoskoriin. Huonetilan neliömäärän voit laskea kertomalla huoneen leveyden sen pituudella. Yleensä tarkan neliömäärän päälle lasketaan vielä noin 5% asennuksessa syntyvää hukkavaraa. Kalanruotoparkettien kohdalla hukkavara on noin 10%.
Kun tilaus on tehty, saat verkkokaupasta automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos jostain syystä et saa tilausvahvistusta, otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme myynti@romanoff.fi.
Kun olet hyväksynyt tilauksen myyntiehdot, syntyy tästä kumpaakin osapuolta sitova sopimus (ostaja ja myyjä). Tilaus aktivoidaan toimitettavaksi asiakkaalle, kun Romanoff Lattiat Oy on todennut asiakkaan maksusuorituksen.
Tuotteen arvioitu toimitusaika ilmoitetaan verkkokaupassa valitun tuotteen kohdalla.
Jos tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitetaan asiakkaalle uusi toimitusaika Romanoff Lattiat Oy:n asiakaspalvelun toimesta. Varastotuotteiden toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää tilauksesta.
Asiakkaan erillisestä toiveesta voidaan sopia myös myöhempi toimitusaika.
Tilattu tuote/tuotteet aktivoidaan toimitettavaksi asiakkaalle vasta, kun Romanoff Lattiat Oy on todentanut asiakkaan maksusuorituksen.
Verkkokaupasta asiakkaan kotiin kuljetetun tilauksen rahdin hinta on 49,00 euroa (sis. alv). Rahtikustannukset sisältävät varsinaisen toimituksen lisäksi materiaalin käsittely- ja pakkaustyöstä aiheutuneet kustannukset.
Erikoiskuljetusalueet, kuten esimerkiksi saaristot, Rovaniemen yläpuolinen Lappi jne. veloitetaan todellisen rahtikustannusten mukaisesti. Näiden erikoiskuljetusalueiden kuljetushinnat sovitaan asiakkaan kanssa etukäteen erikseen.
Kun tilaus toimitetaan asiakkaan kotiosoitteeseen, lähetyksen rahtikirjaan merkitään teksti ”Soitto ennen jakoa”. Siksi on tärkeää, että asiakas ilmoittaa tilauksen yhteydessä puhelinnumeron, johon kuljetusliikkeen edustaja voi soittaa toimituksen yhteydessä.
Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan toimitusosoitteen pihaan, nosto autosta sisältyy rahdin hintaan. Tavaran siirron pihasta eteenpäin – esimerkiksi rakennuksen sisätiloihin – hoitaa tilaaja. (Tavaroiden sisäänkanto on myös mahdollista kuljetusliikkeen toimesta, lisämaksusta.)
Tilaajan tai hänen edustajansa tulee vastaanottaa kuorma, tarkistaa lähetyksen sisältö ja allekirjoittaa rahtikirja. Vastaanottajan tulee varmistaa heti toimituksen yhteydessä, ettei kuormassa ole kuljetusvaurioita.
Jos tuotteissa on kuljetusvaurioita, toimi seuraavasti
- Merkitse rahtikirjaan mahdollisimman selkeästi havaitsemasi vauriot. Allekirjoita rahtikirja vasta, kun merkinnät on tehty ja pyydä kuljettajalta kuittaus rahtikirjan kaikkiin kopioihin – mukaan lukien sinulle jäävään kappaleeseen. Mikäli rahtikirjassa ei ole ylläkuvattuja merkintöjä, vastuu kuljetusvaurioista jää asiakkaalle.
- Ota heti yhteyttä Romanoff Lattiat Oy:n asiakaspalveluun tai sinua palvelleeseen myyjään.
Jos vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta puhelinnumerosta, lähetys palautuu kuljetusliikkeen terminaaliin, josta aiheutuvat kustannukset veloitetaan asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei lainkaan tavoiteta, lähetys palautuu Romanoff Lattiat Oy:lle, jolloin aiheutuneet varastointi- ja kuljetuskustannukset peritään asiakkaalta. Jäljelle jäävä osa etukäteen maksetusta kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.
Verkkokaupasta tilatut ja etukäteen maksetut tuotteet voi myös noutaa suoraan Romanoff Lattiat Oy:ltä, Vantaan varastolta. Nouto Vantaan varastolta on maksuton.
Varasto on avoinna maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9.00-17.00 ja keskiviikkoisin klo 9.00-18.00.
Lauantaisin varasto on suljettu, jolloin materiaalinoudot eivät ole mahdollisia.
HUOM!
Sovithan ystävällisesti noudon ajankohdan etukäteen myyntihenkilökuntamme kanssa, jotta voimme varmistaa mahdollisimman jouhevan ja nopean palvelun noutohetkeesi. Lastaamme ja pakkaamme tilatut tuotteet etukäteen valmiiksi, näin vältyt turhalta odottamiselta.
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä myyntihenkilökuntaamme.
Saat henkilökohtaisesti ohjeet tuotteen palauttamiseksi.
Varastotuotteet
Varastotuotteilla on palautusoikeus ao. ohjeiden mukaisesti.
- Materiaalin kunto: vastaanotamme ja hyvitämme vain avaamattomat ja ehjät paketit.
- Hyvityksen suuruus: hyvitämme palautettavista tuotteista 80% ostohinnasta.
- Hyvitystapa: summa hyvitetään/huomioidaan suoraan lattiatyön laskutuksen yhteydessä.
- Palautusaika: 4 viikkoa ostotilauksesta.
Tilaustuotteet
Tilaustuotteet tarkoittavat sellaisia lattiamateriaaleja, jotka suunnitellaan ja valmistetaan asiakkaan toiveen mukai¬sesti ja joita ei ole myynnissä verkkokaupassa. Tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Outlet-tuotteet
Outletissa olevat tuotteet edustavat lattiamateriaaleja, joita on varastossa vain pieniä poistoeriä.
Outlet-tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Tuotteillamme on valmistajien myöntämä tehdastakuu. Takuun voimassaoloaika vaihtelee riippuen tuotteesta, ja se on selkeästi ilmoitettu tuotteen sivulla. Takuuaika alkaa siitä kun tuote on tilattu. Säilytä tuotteiden mukana tuleva pakkauslista, joka on takuutodistus. Tarkemmat takuuehdot ovat eritelty tuotteen asennusohjeissa.
Noudatathan tarkasti tuotteiden säilytys-, käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet eikä ohjeiden vastaisesta käytössä tai asennuksesta syntyneitä vikoja. Kaikissa mahdollisissa reklamaatioissa, myyjän suurin mahdollinen taloudellinen vastuu rajoitetaan korkeintaan toimitettujen tuotteiden arvoon.
Asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää tuotteiden takuihin liittyvissä asioissa!
Jos materiaalissa on huomautettavaa, toimi ao. ohjeiden mukaisesti.
Yhteydenotto
Ota viipymättä yhteyttä Romanoff Lattioilla sinua palvelleeseen myyjään ja kerro miksi reklamoit.
Reklamaatiokaavake
Toimitamme yhteydenoton jälkeen sinulle reklamaatiokaavakkeen sähköpostitse, joka tulee täyttää huolellisesti. Käsittelemme vain kirjallisesti tehdyt reklamaatiot, ristiriitatilanteiden selvittämisen helpottamiseksi.
Reklamaation käsittely
Kun reklamaatiokaavake on toimitettu asianmukaisesti täytettynä myyjälle, vastaa hän henkilökohtaisesti asian edistämisestä Romanoff Lattioilla.