TULOKSET: 0 kpl

Verkkokaupan myyntiehdot

  • Myyjä

    Tätä verkkokauppaa ylläpitää ja hallinnoi Romanoff Lattiat Oy, joka toimii tässä verkkokaupassa esiteltyjen lattianpäällysteiden maahantuojana ja myyjänä.

    Asiakaspalvelun, varaston ja myyntinäyttelyn osoite on Kisällintie 3b, 01730 Vantaa.

    Muut yhteystiedot löytyvät verkkokaupan sivulta kohdasta Yhteystiedot.

    Yrityksen Y-tunnus on 0314596-9.

  • Tilaus

    Kun tilaus on tehty, verkkokaupasta lähetetään asiakkaalle automaattisesti tilausvahvistus sähköpostitse. Jos et saa tilausvahvistusta sähköpostiisi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme pikaisesti. Kun asiakas on hyväksynyt tilauksen myyntiehdot, syntyy tästä kumpaakin osapuolta sitova sopimus (ostaja ja myyjä).

  • Toimitus

    Tuotteen arvioitu toimitusaika ilmoitetaan verkkokaupassa valitun tuotteen kohdalla.

    Jos tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitetaan asiakkaalle uusi toimitusaika Romanoff Lattiat Oy:n asiakaspalvelun toimesta. Varastotuotteiden toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää tilauksesta.

    Asiakkaan erillisestä toiveesta voidaan sopia myös myöhempi toimitusaika.

    Tilattu tuote/tuotteet aktivoidaan toimitettavaksi asiakkaalle vasta, kun Romanoff Lattiat Oy on todentanut asiakkaan maksusuorituksen.

  • Toimituskulut
    • Toimitamme yli 500 euron nettiostokset veloituksetta! (etu koskee vain verkossa tehtyjä ostoksia)
    • Asiakkaan kotiin kuljetetun tilauksen rahdin hinta on 50 euroa (sis. alv), kauppasumman ollessa alle 500 euroa.
    • Manner-Suomen ulkopuolisille tai erityisalueille suuntautuvien toimitusten kuljetushinnat sovitaan erikseen.
    • Nouto Vantaan varastolta on maksuton.
  • Mallipalan toimitus

    Mallipalan toimitus kestää noin 5 arkipäivää. Toimitamme kaksi mallipalaa samaan toimitusosoitteeseen veloituksetta, ylimenevästä määrästä veloitamme 5 euroa kappale. Huomioithan, että puu on elävä materiaali ja antaa vain viitteellisen kuvan tuotteesta. Voit tilata vain yhden mallipalan kerrallaan tuotteesta ja maksimissaan 7 mallipalaa / tilaus.

  • Tavaran vastaanotto

    Kun tilaus toimitetaan asiakkaan kotiosoitteeseen, lähetyksen rahtikirjaan merkitään teksti ”Soitto ennen jakoa”. Siksi on tärkeää, että asiakas ilmoittaa tilauksen yhteydessä puhelinnumeron, johon kuljetusliikkeen edustaja voi soittaa toimituksen yhteydessä. Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan toimitusosoitteen pihaan, nosto autosta sisältyy rahdin hintaan. Tavaran siirron pihasta eteenpäin (esim. rakennuksen sisätiloihin) hoitaa tilaaja.

    Tilaajan tai hänen edustajansa tulee vastaanottaa kuorma, tarkistaa lähetyksen sisältö ja allekirjoittaa rahtikirja. Vastaanottajan tulee varmistaa heti toimituksen yhteydessä, ettei kuormassa ole kuljetusvaurioita.

    Jos tuotteissa on kuljetusvaurioita, toimi seuraavasti:

    1. Merkitse rahtikirjaan mahdollisimman selkeästi havaitsemasi vauriot. Allekirjoita rahtikirja vasta, kun merkinnät on tehty ja pyydä kuljettajalta kuittaus rahtikirjan kaikkiin kopioihin – mukaan lukien sinulle jäävään kappaleeseen. Mikäli rahtikirjassa ei ole ylläkuvattuja merkintöjä, vastuu kuljetusvaurioista jää asiakkaalle.
    2. Ota heti yhteyttä Romanoff Lattiat Oy:n asiakaspalveluun.

    Jos vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta puhelinnumerosta, lähetys palautuu kuljetusliikkeen terminaaliin, josta aiheutuvat kustannukset veloitetaan asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei lainkaan tavoiteta, lähetys palautuu Romanoff Lattiat Oy:lle, jolloin aiheutuneet varastointi- ja kuljetuskustannukset peritään asiakkaalta. Jäljelle jäävä osa etukäteen maksetusta kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.

  • Noutotilaus

    Verkkokaupasta tilatut ja etukäteen maksetut tuotteet voi myös noutaa suoraan Romanoff Lattiat Oy:ltä, Vantaan varastolta. Varasto on avoinna noutoja varten maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 8.00-17.00. Keskiviikkoisin varastomme palvelee klo 8.00-18.00.

    Lauantaisin tuotteita voi noutaa vain erikseen etukäteen sopien, kesälauantait pois lukien.

    Huom!

    Sovithan ystävällisesti noudon ajankohdasta etukäteen asiakaspalvelumme kanssa, jotta voimme varmistaa mahdollisimman jouhevan ja nopean palvelun noutohetkellä (lastaamme ja pakkaamme tilatut tuotteet etukäteen valmiiksi, kun tiedämme milloin tuotteet noudetaan!).

  • Tuotepalautukset

    Kuluttaja voi palauttaa tuotteen 14 päivän sisällä, kun sitä ei ole otettu käyttöön eikä tuote ole vaurioitunut. Koska lattiamateriaali on altis kosteudelle, voimme hyväksyä palautuksessa ainoastaan avaamattomat ja virheettömät, jälleenmyyntikelpoiset paketit.

    Tilaaja on velvollinen säilyttämään ja pakkaamaan tuotteet niin etteivät ne vaurioidu.

    Jos haluat palauttaa tuotteen, edellytämme, että otat aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa annamme ohjeet tuotteen palauttamiseksi.

    Huom!

    Tilaustuotteilla (tuotteet, jotka eivät ole myynnissä verkkokaupassa ja jotka tilataan asiakkaalle tehtaalta erikseen) ja outletista ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

  • Valmistajan takuu

    Tuotteillamme on valmistajien myöntämä tehdastakuu. Takuun voimassaoloaika vaihtelee riippuen tuotteesta, ja se on selkeästi ilmoitettu tuotteen sivulla. Takuuaika alkaa siitä kun tuote on tilattu. Säilytä tuotteiden mukana tuleva pakkauslista, joka on takuutodistus. Tarkemmat takuuehdot ovat eritelty tuotteen asennusohjeissa.

    Noudatathan tarkasti tuotteiden säilytys-, käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet eikä ohjeiden vastaisesta käytössä tai asennuksesta syntyneitä vikoja. Kaikissa mahdollisissa reklamaatioissa, myyjän suurin mahdollinen taloudellinen vastuu rajoitetaan korkeintaan toimitettujen tuotteiden arvoon.

    Asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää tuotteiden takuihin liittyvissä asioissa!